Hvorfor fejler mit login?

Ændret: fre, 26 maj, 2017 kl. 11:33

Som udgangspunkt skal du altid vælge at logge ind med dit UNI-Login, medmindre andet er aftalt med Clio.

Der kan være flere årsager til, at dit login fejler. De mest almindelige er følgende:

  • Forkert brugernavn eller adgangskode.
    Ved denne fejl skal du kontakte din skoles brugeradministrator, som vil kunne se, om login-informationerne er korrekte. Det kan vi desværre ikke se i vores systemer.
  • Manglende adgang til portalen.
    Har din skole ikke et aktivt abonnement eller en aktiv prøveperiode på den pågældende portal, vil du blive mødt af en besked, der fortæller dette. Du har nu mulighed for at oprette en prøveperiode. Læs mere om, hvor du opretter en prøveperiode, her.
  • Din browser husker forkerte login-oplysninger.
    Browserne kan som regel huske, hvem der er logget ind, og det kan give lidt problemer en gang imellem. Følg anvisningerne her for at se, hvordan du løser problemet.

Er du i tvivl om, hvordan du logger korrekt ind, kan du læse her, hvordan du skal gøre.